Saturday, March 5, 2011

Diet Yang Yok..

Alhamdulillah..

Dgn diet yang yang yok aku..tetap gak trn 4.5KG dlm msa 2bln..heheheh..eksyen ye..ala, msa first time diet memang ler sakit ati..sbb makanan utama rakyat Malaysia adalah NASI..tiap2 ari, even tiap kali mkn msti nk mkn nasi..masa diet pn aku mkn gak nasi, tapi sorok2..heheh..nk wt cm mna..menggigil perut bila x mkn nasi..

Budget, x menjadilah diet aku ni..ye lh, dh dipesan 'JANGAN MAKAN NASI DALAM TEMPOH DIET NI YE'..2 ler pesanan dari penaja aku..heheh..x ler..pesan dri kwn2..x de maknanye, aku bedal gak..dh msuk 2bln diet yang yok ni, aku pn timbang ler..dgn harapan trn ler walau 0.5kg..bila nombor kt meter 2 bergerak je, ting..ting..ting..58.5KG..huh..kembang kempis idung..kekekek..

Biar ler org kate 58KG 2 tetap gumok..de aku kesah..heheheh..tpi pd aku, 2 adalah perubahan juga..ni yg semangat nk diet..x de maknanye diet yang yok..insya'allah..ada jalannya..

Sokong ler aku skit..kekekek.. :)

No comments:

Post a Comment